Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

Om Brydes Alle

Velkommen til Brydes Alle!

Brydes Alle er base for vores 4. og 5. klasser. På Brydes Alle har vi bl.a. krea-værksted, sy-værksted, værksted til musikproduktion og øvelokale, rollespilshule, træværksted, computerværksted med PlayStation og et aktivitetsrum med bl.a. bodtennisbord, , Wii og loungehygge etc. Derudover har vi 4 gårde, hvor vi bl.a. spiller fodbold og barsket og spiser eftermiddagssnack.

1. maj hvert år modtager vi nye klubbørn. I den forbindelse vil vores børn i 5. klasse skifte base og flytte til Mini Joker i Sundby Idrætspark. 

____________________________________________________________________________________________

Kontakt

billede af en telefon+45 32593599

Billede af kort-markering Brydes Alle 40, 2300 Kbh. S

________________________________________________________________________________________________

Åbningstider

Mandag13.00-17.00
Tirsdag13.00-17.00
Onsdag13.00-17.00
Torsdag13.00-17.00
Fredag13.00-17.00

________________________________________________________________________________________________

Retningslinjer for snack og sukker

I fritidsklubben på Brydes Alle må børnene mandag-torsdag ikke indtage slik, chips, sodavand, pomfritter, pizza etc. som de køber i Brugsen eller Pizzeriaet, da vi oplever, det har en uhensigtsmæssig indflydelse på det sociale børneliv i klubben. Vi bliver ikke en sukkerfri klub og vil fortsat bage fx kage med børnene eller spise slik, popcorn mm. til særlige arrangementer. Derudover har vi hyggedag om fredagen, hvor børnene kan købe ting i Brugsen og spise i klubben.

________________________________________________________________________________________________

Opmærksomhed omkring mobilbrug

Vi oplever at mange børn i overgangen fra KKFO til klub har brug for en pædagogisk ramme for brug af mobilen i klub regi. Derfor har vi på Brydes Alle en mobilfri zone til kl. 16. Efter kl. 16 må børnene bruge mobilen i fællesrummet. Vi vil naturligvis være opmærksomme på, hvordan børnene bruger mobilen og understøtte deres digitale dannelse. 

______________________________________________________________________________________________________________________