Gæst i Fritidsklubben

Hvem kan være gæst?

Et barn som:

• Er i klubalderen: 10 - 14 år, eller 4.-7. klasse.

• Ikke er indmeldt i vores klub

• Er gæst til en af medlemmerne i klubben

Koster det noget at være gæst?

• Nej - Dog betales der for hvad man spiser og bruger/laver af aktiviteter.

Hvor mange gæster kan et medlem have med på besøg pr. dag?

• Et klubbarn kan have én gæst med.

• En gæst kan være på besøg 3 gange. Dvs. den samme person kan højst være gæst, 3 gange.

Kan vi afvise besøgende/gæster og på hvilken baggrund?

• Ja – medarbejdere i klubben kan altid afvise gæster eller besøgende hvis der er særlige årsager eller saglig/fagligt belæg.

Skal der foreligge en aftale forud for besøget?

• Nej, et besøg behøves ikke aftales på forhånd. Men gæsten skal henvende sig til en af medarbejderne ved ankomst. Samt udfylde informationer på "Gæstelisten", så som navn, kontakt oplysninger til forældre, mv. Gæster skal sørge for at lave aftale med deres forældre og informeret om hvor de er.

Deltagelse i aktiviteter

• Gæster må gerne deltage i alle aktiviteter der bliver afholdt i matriklen. Men klubbens medlemme skal prioriteres ift. aktiviteterne, og gæster kan ikke komme med på tur ud af huset.