Klubkort

I Fritidscenter Amager Midt har vi et stor udbud af aktiviteter og ture, en del er gratis og andre koster lidt. Alle fritidscentre i hele Københavns kommune bruger KLUBKORT, som betalingsmetode.

Brug af KLUBKORTET i hele Fritidscenter Midt:

Jeres barn kan betale for hygge, som fx er: brød med pålæg og andre småretter, frugt og mad til JK. Hygge koster 70kr/måned eller 5kr/dag. JK-mad koster 10kr og frugt 3kr.
I værkstederne kan man købe materialer til at lave ting. Priserne for materialer ligger fra 1-10kr. For særlige, større projekter, er priserne lidt højere.
Der tilbydes selvfølgelig stadig klubaktiviteter uden bekostning. Eks. PC, spil, sport osv.
Børn der har friplads, får automatisk indsat et rådighedsbeløb på KLUBKORTET på hhv. 70kr/måned ved delvis friplads, og 140 kr/måned for hel friplads. Pengene kan ikke overføres fra måned til måned.

Det anbefales at I forældre uploader et billede på jeres barns KLUBKORTPROFIL. Billedet er ikke synligt på KLUBKORTET, men vil blive synligt på betalingsterminalen, så de voksne kan se, om det er de rigtige børn og unge, der betaler med klubkortet.

Sådan virker KLUBKORTET:

1.      Jeres barn får udleveret KLUBKORTET i klubben.

2.     KLUBKORTET skal I forældre aktivere, I skal følge vejledningen og taste KLUBKORT Nummeret, ved at logge ind på: klubkort.kk.dk med NEMID

3.     Her registreres KLUBKORT NR. som findes på forsiden af udleveret KLUBKORT

4.     I forældre tilknytter et kreditkort og overfører penge til KLUBKORTET

5.     Tilskud for evt. Friplads sættes automatisk ind på dit barns KLUBKORT konto